pátek 4. března 2016

Knižní šifra 2 aneb hledej knihy skryté v obraze

Výsledek obrázku pro knižní šifra 2       Martinus.cz si pro nás připravil další hádací soutěž na měsíc březen, tedy měsíc knih. Autor obrazu, nebo spíše malííř, nám tentokrát do svého obrazu schoval až 64 knih. Každá kniha je ovšem z různého žánru i období, takže se to může zdát někdy i složitější než bychom chtěli :)

Jednotlivé políčka na obrazu se odkrývají každý den od půlnoci. Bohužel jedině v neděli zůstává políčko neodkryté, tak máte čas na odpočinek či můžete hledat dál již v odkrytých obrazcích.

K dnešnímu dni obraz vypadá zatím takto.






Abyste mohli soutěžit také, stačí se jen přihlásit přes email nebo fb na stránce Martinus.cz - zde máte přímý odkaz-  Knižní šifra 2.

Jako výhra na Vás čeká spousta knih, poukázek na koupi a další. Nevím jak vy, ale pro mě je to velká motivace. Když si představím, kolik knih mohu vyhrát :D:D

Já jsem zatím našla 11 / 64.

A jaké je Vaše skóre :))













4 komentáře:

  1. Já mám zatím 27 a myslím, že jsem v koncích :-D ...nic víc už mě nenapadá :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratulace :D
    Já v těchto 4 obrázcích teda 27 nevidím :D jak jsi to udělala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som už kompletne uhádla všetky knihy zo šifry. Nezvládla som to, a vyfotila som si obrázok v predajni. Milujem tieto sifry a hry. Aj na každotýždňovú hádanku sa teším. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už mám všechny vyluštěné plus ty dva bonusy, ale nepředpokládám, že bych něco vyhrála. I když bylo by to fajn :D

      Vymazat