čtvrtek 3. března 2016

Knižní přírustci#1 Levné knihy aneb Vivat Jamie McGuire



Včera jsem opět neodolala a před odjezdem z Brna jsem nahlédla jedním očkem do levných knih. Věřte mi, že původně to vážně měla být nevinná návštěva a okouknutí terénu, zda-li náhodou něco nového nevyšlo.  Musím řící, že jsem byla moc ráda, že jsem právě jela domů a měla plné ruce že jsem naštětí u sebe neměla moc hotovosti. Jen díky těmto věcím jsem si přivězla knihy jen dvě :D:D

Jakmile jsem totiž vešla do obchodu, uviděla jsem výtisky od mé oblíbené autorky Jamie McGuire. Málem jsem z toho spadla zadek. Zažila jsem, že v levných knihách objevíte občas knihy, které byste si nemysleli že zrovna tam ulovíte, ale že tam na mě čeká až takovýhle poklad jsem vážně nečekala.



Asi bych měla trochu přiblížit kdo je Jamie Mc Guire že?  Jamie je americká autorka  a romanopisec bestsellerů Krásná a Učiněná katastrofa. Hlavní hrdinové Travis Maddox a Abby Abernathyová.  Abych Vám přiblížila více děj, musím brzy napsat recenzi na její knihy , které jsem přečetla jedním dechem. Je to jeden z románů, při kterém tajíte dech jak ty dva dopadnou a každý problém prožíváte doslova jako hlavní hrdinka.

Tím pádem jsem nemohla v levných knihách odolat a ke svým katastrofám jsem přidala i krátké pokračování Nádherné svatby a zombie trhák Červený vrch.

No a teď se  pojďme podívat na to, jak jednotlivé knihy vypadají.



Přestože to jsou knihy, které na sebe navazují, každá má jiné provedení pevné vazby a ne každému to bude vyhovovat. Krásná katastrofa, která je vyprávěná z pohledu hlavní hrdinky Abby má lesklý a hladký povrch bez jakéhokoliv vyvýšení. Naproti tomu Učiněná katastrofa má vazbu hrubší a motýl je provedený vystouplým a lesklým povrchem, která symbolizuje tvrdého ale milující Travise.  Jak jsem už říkala, někomu to může vadit, ale já jsem spokojená s obojím provedením. 





Volné pokračování nebo spíše dovysvětlení několika detailů má naopak příjemný a trochu gumový povrch stejně jako Červený vrch. Tento povrch se mi velice zamlouvá. Co se mi ale vůbec nezamlouvá je obrázek na titulní straně.  Pozadí, písmo a barva je úžasná, ale co ten kýčovitý fialovo-růžový motýl, stuha a ještě kýčovitější obal na prstýnek. Celá ta kombinace mi trochu kazí radost z pořízené knihy.






No a poslední je Červený vrch také v přijmném ,,gumovém provedení". Titulní strana knihy se mi hodně líbí, ale ještě lepší je děj uvnitř. Člověk by ani neřekl, že autorka románů je schopna napsat tak živý a podrobný příběh o zombie ve světě lidí.


To je ode mě vše a na závěr ještě společná fotka všech knih.




Jaký máte názor vy na Jamie McGuire?
Už jste od ní něco četli?

K + B :)




6 komentářů:

  1. Jamie mam moc rada, zrovna jsem docetla cerveny vrch a bylo to hidne dobre, tesim se na tvoji recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si na ni také velice rychle zvykle a oblíbila přestože romány zas tak často nečtu, nebo spíše nečetla :)) Její katasrofy si mě obmotaly kolem prstu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem objevila Tvůj blog a už ve mně máš věrného čtenáře :) Přírůstky z LK jsou nádherné, já nedávno také pár kouskům neodolala, ale některé tituly - třeba Červený vrch - jsem tam nechala a budu se nakonec pro ně muset vrátit :) Přeji krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oh můj bože doufám, že tam Jamie v LK ještě bude, musím to jít vykoupit! Krásnou katastrofu z knihovny letos už mám 2x přečtenou (poprvé četná někdy před 2 lety) a Červený vrch jsem rozečetla v Neoluxoru! Musím si vše koupit!❤❤

    OdpovědětVymazat
  5. Oh můj bože doufám, že tam Jamie v LK ještě bude, musím to jít vykoupit! Krásnou katastrofu z knihovny letos už mám 2x přečtenou (poprvé četná někdy před 2 lety) a Červený vrch jsem rozečetla v Neoluxoru! Musím si vše koupit!❤❤

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám, ale děkuji za tipy. Jen teda budu muset já teď chvilku počkat. Pořídil jsem si přes slevový kupon od Dobrovskému asi osm knih, které mě vyšly dohromady na tři stovky. Takže rozhodně je co číst. Ale já to stejně tak nějak shromažďuji ve velkém a občas si jen tak zahřeším při návštěvě Levných knih.

    OdpovědětVymazat