úterý 18. října 2016

Harry Potter TAG



Nemohla jsem odolat a po návštěvě anglického a především českého blogu, který již pár let nefunguje, jsem se rozhodla, že udělám originální Harry Potter TAG. Přeci jen je to téma opět velice aktuální, tak se pojďme podívat, jak to vlastně máme.

1. Tvoje oblíbená kniha?

Tohle je docela těžká volba, mám ráda opravdu každý díl, ale nejvíce mám přeci jen knihu Relikvie smrti. Je to finále, které nám vysvětlí a popíše naprosté detaile a skrývá mnohé překvapení.

2. Oblíbený film ?

Jednička má svoje dětské kouzlo, díky kterému doslova nasáváte tu magickou atmosféru. Ostatní díly se přeci jen stávají mnohem více temnější.

Vím rozhodně, že nejméně mám ráda Ohnivý pohár, ani nevím proč. Asi mi vadí Harryho vlasy :D

Nejoblíbenější tedy bude Harry Potter a princ dvojí krve. Jsou zde neuvěřitelně vtipné scény, které mě neustále dostávají do kolen.


3. Nejméně oblíbená kniha

Tak tady nemám žádnou odpověď. Já mám ráda celou sérii.

4. Nejoblíbenější postava?


Ron! To je můj favorit. Je sice trochu ,,natvrdlý", ale je to takový ten ňouma, kterého má každý rád. Mě získal každou knihou víc a víc. Jen čtvrtý díl byl takový až moc pubertální pro všechny herce.



5.Co by byl můj patron?

Hrozně bych brala želvu, ale nevím, jestli by chtěla mě. Kdyby ne, tak druhá volba by byla sova. Ne tak velká jako Hedvika, naopak nějaký puštík.



6.V jaké koleji byste chtěli být?

Nebelvír je jasná volba asi všech. Možná bych brala i Havraspár, ale přeci jen tam není tolik zmiňován jako kolej těch největších dobrých čarodějů.

7.Už jste hráli některou z videoher?

Přiznám se bez mučení, ale nehrála. Viděla jsem ji hrát svoji sestru, ale mě samotnou to nechytlo. Věřím ale, že si našla své fanoušky.



8.Pokud byste byli ve famfrpálovém týmu, na jaké byste měli být pozici?

Já bych chtěla být odrážeč. Připomíná mi to baseball a to mě vždycky bavilo. Mlátit do těch potlouků a pořádně se vybít. Jupííííí

9.Jste spokojeni s koncem?

V knižní podobě jsem naprosto spokojená, nebylo nic co by mi vadilo, dokonce ukápla i slza. Asi jsem byla více zklamaná ze smrti Snapea než Brumbála. Byl pro mě hrdinou.

U filmové podoby to je trochu horší. Chyběla mi tam ta gradace a vyvrcholení celého příběhu při zničení Voldemorta. Přesto se na film dívám moc ráda.





Jak se Vám můj HP TAG líbil? Já si myslím, že je to příjemná změna a zajímají mě i Vaše odpovědi :)
Katy

6 komentářů:

  1. Harryho Pottera jsem ještě neshlédla celého, ale chystám se na to. Knihy moc nečtu, tudiž nemůžu říct. Ale hezký tag:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný tag, pro mě by bylo těžké zodpovědět asi každou otázku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nemusím Ohnivý pohár. :D (Určitě za to můžou Harryho vlasy :'D)¨
    Želva jako patron... to by mohlo být zajímavé.
    Co se týká kolejí, dřív jsem hrozně chtěla do Nebelvíru, ale poslední dobou převládá spíš Havraspár. :D
    Pěkný tag :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dělala jsem obdobný, trošku specifičtější, ale tento je také dobrý. Já bych určitě měla odpověď pro nejneoblíbenější díl a tím je pro mě Tajemná komnata.

    OdpovědětVymazat
  5. Stydím se, ale já ještě celou sérii HP nečetla :/ :D
    Na filmech jsem vyrůstala, ale knižní předlohy mě nikdy moc netáhly. Bylo kolem toho velké bum a to nemám ráda od teď :D Každopádně to plánuji napravit a už jsem začala první dílem (ten jsem tedy četla někdy na začátku tohohle roku či konci minulého... hrůůza), ale teď, o Vánocích, plánuji v sérii postoupit a jsem na to fakt zvědavá :)

    OdpovědětVymazat