čtvrtek 13. října 2016

Unboxing #8


Je tu říjen a s ním i další balíček s knihami od nakladatelství MOBA. Tentokrát na mě čekaly dvě české detektivky, které jsou už dokonce přečtené a pilně se pracuje na recenzi.



Hned u první knihy jsem byla moc ráda, že autorem byla česká autorka, která se pustila do knihy Ve znamení kruhu. A právě tato kniha bude první zrecenzovaná. Už mi zbývá posledních pár odstavců. 






  • ANOTACE
Po smrti manželky začíná dobrodruh Alex (Příliš hořká čokoláda, MOBA 2011) nový život a v brdských lesích zakládá teambuildingovou agenturu. Poté, co při outdoorových cvičeních vyjdou najevo mnohé neshody mezi kolegy, je jeden z účastníků semináře nalezen zastřelený. Policejní vyšetřovatel Vajzhajtl se snaží zjistit, zda šlo o náhodné přepadení, nebo o úkladnou vraždu. O pomoc při pátrání požádá psycholožku Brigitu. Další tragické události však toto rozhodnutí zpochybní.



Před tím, než představím další knihu, musím se s Vámi podělit o jeden zážitek. Psal mi sám autor Vítězslav Jareš a poskytnul mi několik ukázek z jeho knih. Úkolem nebylo chválit, ale především objektivně zhodnotit jeho díla a to bylo poprvé, co jsem mohla někomu takhle narovinu říci, co si myslím. Přístup autora je naprosto perfektní, a proto tato kniha k recenzi byla jasnou volbou.



  • ANOTACE 
V Praze se schyluje k válce mezi znepřátelenými skupinami ruskojazyčné mafie. Důstojník kapitán Karel Krol z Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu přitom přijde o kolegu a dlouholetého kamaráda. Aby dosáhl odplaty, musí vzít spravedlnost do vlastních rukou a uchýlit se k nelegálním metodám. Nezbývá moc času, jelikož soudce propustil viníka, šéfa ruské mafie – „vora v zákoně“ – a ten se chystá utéct za hranice. Vír nelítostného vyřizování účtů mezi gangy může všechny ohrozit.





Jak už jsem psala, knihy mám již přečtené a nechávám trochu uležet. Především Vor v zakone, který přeci jen obsahuje ruskou mafii u nás v ČR. A to není lehké téma.

Jak se Vám knihy líbí? Četli jste již něco od pana Jareše? Třeba 12.12.



10 komentářů:

  1. Já jsem od Jareše četla povídky Zloději času a byly super, doporučuju. Na 12.12. se chystám v nejbližší době, jen co se uvolní v knihovně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení, knihu Zloději času, jsem teď dostala od autora jako dík za recenzi :) 12.12 se mi líbilo, četla jsem ukázku, asi padesát stránek, ale jako paráda. Vor v zakone, Krol hodně zesurověl a je to zajímavé, vidět jeho odlišné chování :)
      Katy

      Vymazat
  2. Zrovna teď čtu od Jareše pár ukázek a zatím je to super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukázky mám přečtené a teď mám přečtený vor v zakone. No hodně zajímavé čtení :D
      Katy

      Vymazat
  3. Také jsem měla tu čest a pan Jareš mi poslal ukázky svých knih, na které jsem psala názor. Bohužel Vor v zákoně byl nejslabší, nejvíce mě chytla ukázka 12.12., ta byla hodně dobrá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, 12.12. mě hodně zaujalo a vor v zakone není vůbec špatný. Je to jiné téma a hodně zvláštní praktiky, ale i tak to bylo super.
      Katy

      Vymazat
  4. Ešte som od tohto spisovateľa nič nečítala a ani knihy nepoznám, no vyzerajú zaujímavo :)
    SheIn giveaway! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Od pana Jareše jsem ještě bohužel nic nečetla, ale zaujalo mě 12.12., tak snad se ke knize dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji 12.12. je to zajímavé a napínavé čtení :)
      Katy

      Vymazat