čtvrtek 5. ledna 2017

Na co se těším v LEDNU


Můj seznam je sice skoro přeplněný knihami, ale to mi nebrání v seznamu toho nejlepšího, na co se těším v lednu. Snažila jsem se krotit ve výběru a raději jsem ani neprohledávala všechna svoje oblíbena nakladatelství, jinak bych plakala ne z toho, že kolik bych utratila, ale spíše z toho, že si nekoupím ani polovinu. Teda ani jednu malinkou třetinku. Nebudu dlouho prodlužovat moje trápení a jdeme na to.

Pan Češka si mě získal knihou Láskyplná smrt a tak jsem zvědavá na další dílo.

Za plukovníkem Motlem přichází spolužák jeho manželky, gynekolog z brněnského předměstí. U jedné ze svých pacientek totiž postrádá dítě, které se jí mělo narodit. Pacientka tvrdí, že v nemocnici potratila. Doktor však zjistí, že tam žena byla naposledy před lety. Kriminalisté si ji pozvou k podání vysvětlení. To,co se od ní dozvědí a co sami posléze vypátrají, ovšem překoná jejich nejčernější představy…



 Tak tady jsem trochu skeptická a zvědavá zároveň. Po posledním díle Červená lucerna, moje nadšení a náklonost ke Katie značně opadla až skoro zmrzla.

Čtvrtý díl ze série o komisařce Katie Maguirové. Komisařka Katie Maguirová pronásleduje sériového vraha. Je slunná sobota a irská svatba je v plném proudu. Gaelská kapela vesele vyhrává. Svatební hostina však má už brzy hrozivě skončit. Ve spodním patře dortu totiž svatebčané najdou uříznutou hlavu místního cukráře. Katie Maguirova nemá žádná vodítka — dokud za děsivých okolností nezmizí další místní podnikatel. Zdá se, že vraždy odkazují na Erinské velekrále, krutý gang mučitelů a vyděračů. Jsou to nebezpeční lidé. A aby Katie svedli ze stopy, nezastaví se před ničím.
Anotace opravdu zajímavá a zde převládá spíše zvědavost nad knihy od Moby. POaslední dobou, což víte mě spíše všechny knihy zklamaly.

Bývalá agentka FBI Brigid Quinnová zažila psychopatů víc než dost. Chce nechat vše za sebou a vybudovat si v Tucsonu nový život s manželem, přáteli a klidnou prací soukromého očka. Po smrti švagrové se ujme sedmnáctileté neteře, která však začne projevovat nezdravý zájem o pitvání různorodé zvířeny. Brigid mezitím slíbí místnímu páru pomoc s vyšetřováním smrti jejich syna – ani to nakonec není tak snadné. Její dům přestává být útočištěm a všude jako by číhaly nové hrozby. Brigid neví, jestli může vůbec někomu věřit. Nebo je to jen tím, že se ďábel nastěhoval blíž?


Už jen ta obálka a já slintám nedočkavostí..

Kniha je příběhem soudní patoložky, která se při své práci setká s případem série brutálních sexuálních vražd. Snaží se pomoci při pátrání po pachateli, musí se ale zároveň vypořádávat s problémy ve svém citovém životě, s nepřátelstvím některých spolupracovníků a se snahami o zničení její profesionální kariéry. Když se přiblíží k odhalení pachatele, hrozí jí reálné nebezpečí, že se sama stane vrahovou další obětí.




Nedávno jsem četla recenzi na tuto knihu a já zjistila, že jsem od Cobena ještě nic nečetla, tak to chce už napravit.
Devátý thriller Harlana Cobena, který dobyl 1. místo žebříčku bestsellerů New York Times. Myslíš, že víš, co je pravda. Pravda je, že nevíš nic. Maya Sternová přišla téměř o všechno, co drželo její život pohromadě. Coby elitní pilotka se během mise v Iráku dopustila osudové chyby a musela odejít z armády. Její sestra Claire byla zavražděna při loupežném přepadení a brzy nato se před Mayinýma očima stal obětí střelby také manžel Joe. Maya se snaží postarat o malou dcerku a čelit pravidelným nočním můrám. Spolupracuje s policií při hledání Joeových vrahů a pokouší se nějak se se vším vyrovnat. Pár dní po Joeově pohřbu však na nahrávce natočené doma skrytou kamerou zahlédne něco, co její svět znovu převrátí vzhůru nohama…

Přítelkyni smrti jsem si koupila někdy v září-říjnu, ale ještě jsem se k ní nedostala, tak asi mám konečně důvod!

Lovkyně se mění v lovnou zvěř! Dvacet let prázdný hotel. Vražedkyně na útěku. Noční můra, která nebere konce. Při exhumaci na innsbruckém hřbitově najdou přítomní v rakvi dvě hlavy a čtyři nohy. Jde o vraždu. A jen jedna osoba přichází jako pachatelka v úvahu, funebračka Blumová, která tehdy mrtvé pochovala. Teď hledá útočiště na místě, kterému je lépe se vyhnout... Volné pokračování thrilleru Přítelkyně smrti


No a to je jen výběr toho, co mě zaujalo na první pohled. Možná kdybych pátralá více podrobněji a do hloubky, asi by toho bylo mnohem více. Já se osobně těším více na únor, kde mě čekají lepší a již nějakou chvílí očekávané kousky.

No a na co se v LEDNU těšíte vy?
KATY

12 komentářů:

  1. Na Cobena a Mastertona mám také spadeno, ty si určitě pořídím. Zajímavý výběr, jediné co mě opravdu neláká je Dům smrti, páč mě první díl opravdu dost zklamal :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, no, četla jsem tvoji recenzi. Nicméně mám ji doma, tak si ji chci přečíst a jsem zvědavá :)
      Ale jinak těším se jak malá na každou novinku ?D

      Vymazat
  2. :D :D
    Výš co, Výkupné pro krále, ale jen proto, že má tak krásnou a poutavou obálku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi dám Mastertonovi ještě šanci, Výkupnému neodolám. Na Cobena mám taky spadeno, čte ho mamka a chválí. Ať si k Tobě najde cestu co nejvíce knížek, měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký výběr, jsem zvědavá, jestli půjdeš do Mastertona, už jsi druhá, od které slyším, že má sestupnou tendenci. Já četla zatím pouze Bílé kosti a s ostatními díly série váhám :) Dobře vypadá i druhý díl Přítelkyně smrti, kterou jsem, stejně jako ty, doposud taky ještě nečetla :)
    Snad se toho k tobě dostane co nejvíce a budeš mít na všechny knihy dostatek času :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  5. Zkusila bych Vraždu neviňátek a pak Bojím se tmy. Dům smrti nevypadá taky špatně, ale musela bych si nejdřív sehnat ty Přítelkyně. Asi to chce zase návštěvu knihovny. :)) Popravdě jsem lednový novinky zatím ještě pořádně neprolustrovala, takže ani moc netuším, co vychází. To abych to šla rovnou napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Že bych šla znovu do Aichnera, když jeho Přítelkyně smrti mne i přes zajímavé téma, svým strohým a jednoduchým provedením příliš nenadchla? No uvidíme...To Harlan Coben by mohl být jiné kafe:-)
    H.

    OdpovědětVymazat
  7. jéé, díky za tip. Obzvláště se těším na Cobena, přečetla jsem od něho snad všechny a byly skvělé!

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Krimi a thrillery...ale ja te jednou zlomim😀

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě bych ráda Patricii Cornwell, protože mám doma několik knih ze série, takže první nutně potřebuji :)

    OdpovědětVymazat