pondělí 3. dubna 2017

Březnové tématické shrnutí

Měsíc březen se odporoučel neznámo kam a dle mého nějako spěchal. Nebo je docela možné, že ta třítýdenní praxe zabila veškerý můj volný čas a tak si nepamatuji, jednotlivé dny. Některé mám totiž doslova v mlze. Ale nebojte, knihy, které jsem přečetla, si pamatuji až moc dobře. Kdyby to šlo takhle i s učením, byla bych v sedmém nebi. Minulý měsíc byl návrh na Hobita a Pána prstenů. Rozhodování bylo nad mé síly a tak jsem nechala vybrat známé losování. Tentokrát vyhrál PÁN PRSTENŮ, paráda! Jsem zvědavá, jaká témata Vás napadnou tentokrát a přidají se do slosování příští měsíc. Nebudu Vás dlouho napínat, určitě stejně jako já se chcete dnes trochu odreagovat a možná i pobavit. Takže jdeme na další tematické shrnutí!











MŮJ DĚDEČEK BY MĚ POPRAVIL



SOVA




BĚHEJTE RYCHLE, JEZTE POMALU



Stejně jako minulý měsíc i tento se mi povedlo přečíst 6 knih, což je vzhledem k nedostatku času paráda. Když si spočítám, kolik je to stránek, dostanu o trochu menší číslo, než březnové, ale moje spokojenost je velká i tak. Stránek je to 1772 a jsou měsíce, kdy ani to nepřečtu.

Další, v pořadí teprve druhé, tematické shrnutí máme za sebou a já se opět těším na další náměty pro následující měsíce. 


VAŠE KATY

14 komentářů:

  1. Cha, můj nápad byl ihned vylosován :D Škoda, že jsem žádnou z knih nečetla, protože mi to pak není úplně jasné. Jen námět knihy Můj dědeček by mě popravil je mi známý, a docela to sedí :)
    Jako další navrhuji postavičky pohádkové Disney :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D No nemůžeš číst všechno, ale buď ráda alespoň za námět :D Disney je paráda :D
    Já jsem z Dědečka tak trochu na rozpacích. Strašně zajímavá kniha. Ale na můj vkus je napsaná strašně kostrbatě, jako by se autor snažil přiblížit stylem k normální mluvě a nakonec to dopadlo takto. :/

    OdpovědětVymazat
  3. 6 knih je super cislo. Jinak taky ty knizky neznam abych to pochopila :D Ale muj dedecek bych si rada precetla kdyz to vybrali do VKC :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je těžké někdy pochopit, když knihy člověk nezná, ale výrazy často napoví :D

      Vymazat
  4. Skvělé shrnutí! Vážně bych už měla taky nějaké udělat... od začátku roku ještě žádné nebylo :/ :D
    6 knížek je super. Já jsem ráda i za 4. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Někdy jsem ráda i za jednu,ale proto si beru recenzní výtisky, protože to mě donutí číst :)

      Vymazat
  5. Běhejte rychle, jezte pomalu? To neznám! :) Jinak znám Sovu. :) zbytek taky ne. Co zkusit něco sci-fi? Třeba Divergence. To je moje oblíbená série.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to skvěle, ale to vaření bude trochu náročné :D Vidíš, to super nápad!

      Vymazat
  6. Ani jednu z tebou přečtených knih jsem nečetla, a po pravdě ani moc nelákají.
    Těším se, co za téma bude příště. Navrhuji do seznamu témat "Game of Thrones".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně rozumím, některé knihy jsou zvláštní i pro mě a předešvím celkem průměrné a někdy až zklámáním. :) Díky za nápad :)

      Vymazat
  7. Šest je parádní číslo, já jsem na tom o dost hůř ;) Perfektní článek, asi v budoucnu něco takového taky spáchám, je to super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Číslo se povedlo, ale je to nějaký vyjímka :D Je to takové uvolněné než jen kopírovat anotace :)

      Vymazat
  8. Žádnou z knih jsem nečetla, takže nemůžu posoudit, ale i tak mě animace pobavily :D Hlavně glum :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však rubrika je spíše pro pobavení :D Glum vede všude :D

      Vymazat